Special Olympics World Games

A Special Olympics egész évben sportolási és edzési lehetőségeket kínál, továbbá atlétikai versenyeket rendez a szellemi fogyatékkal élő gyermekek és felnőttek részére.A részt vevő sportolók számára munkájuk során lehetőség nyílik fizikai erőnlétük bemutatására, továbbá arra, hogy ajándékokat osszanak meg a globális közönséggel.

Művelet mérete

Medium

Ágazat

Humán szolgáltatások

Célok

A webhelyek hatékonyságának mérése

Az ismertség növelése

Feliratkozók szerzése

Irányítson forgalmat a webhelyére

Vegye fel a kapcsolatot a közönséggel

Termék

Google Workspace Nonprofit Szervezeteknek

Google Ad Grants

YouTube Nonprofit program

Fotó készítője

Special Olympics

Webhely

https://www.specialolympics.org/

A kihívás

A 2015-ös Los Angeles-i Világjátékokon 165 ország 6500 sportolója versengett 25 különböző sportágban, megmutatva, hogy mit is jelent valójában a bátorság, öröm és eltökéltség.

A hatalmas rendezvény lebonyolításához 30 000 önkéntes, 500 000 néző és több tízmillió dollár adomány körüli szervezési feladatokat kellett megoldani.

Történet

Annak érdekében, hogy a 2015-ös Világjátékok sikeresek lehessenek, a Speciális Olimpia a Google Workspace segítségével koordinálta önkénteseit. Ezenfelül az Ad Grants révén ösztönözték nézőiket online, miközben a Google Analytics segítségével igyekeztek jobban megismerni célközönségüket.

„A befogadás és elfogadás tudatosítására irányuló küldetésünk jegyében a lehető legtöbb embert szeretnénk elérni ezekkel a csodálatos történetekkel. A Google segítségével egyrészt megtudhattuk, hogy kik a célközönségünk, másrészt globális közönséget érhetünk el, amelynek tagjai számára elküldhetjük ezt az üzenetet.”

Patrick McClenahan, a 2015-ös Speciális Olimpia Nyári Világjátékok elnöke és ügyvezető igazgatója

Hatás

Ad Grants-kampányuk 44%-kal növelte a Speciális Olimpia webhelye új felhasználóinak számát, a regisztráló feliratkozókét pedig megduplázta.

A Google Analytics segítségével kiválóan meg tudták érteni a webhely általános viselkedését, továbbá megfigyelték az elköteleződés mértékét és forrásait.

A Los Angeles-i YouTube Stúdióban pedig rendkívül alacsony költségráfordítással hoztak létre magával ragadó videótartalmat, ezáltal is nagyobb figyelmet felkeltve a jó ügy iránt.

Fedezze fel, hogy miként használta fel a többi szervezet a Google Nonprofit Szervezeteknek programot arra, hogy jelentős hatást érjen el.