Ágazat
Nemzetközi és külügyek
A kihívás
A zökkenőmentes integrált kommunikáció kulcsfontosságú a WaterAid alkalmazottainak és önkénteseinek koordinálása során. A vízzel és higiéniával kapcsolatos válság megoldása érdekében a WaterAidnek fel kell hívnia az emberek figyelmét, hogy megmaradjanak elsődleges prioritásúként a jelenlegi támogatók között, miközben folyamatosan megszólítják a lehetséges új adományozókat.
Történet
A WaterAid a YouTube segítségével többféle módon is kapcsolatban van a közönségekkel. A könnyed és humoros, lebilincselő tartalmak a fiatalabb közönséget vonzzák, míg a terepen lévő irodák a globális programokra hívják fel a figyelmet.
A Google Drive értéke továbbá abban is rejlik, hogy lehetővé teszi az alkalmazottak számára, hogy kritikus fontosságú fájlokhoz férjenek hozzá bármely eszközről vagy helyről. Ez különösen fontos a hat kontinensen található 38 iroda összehangolásához.
A WaterAid a Google Analytics szolgáltatást is használja a Google Címkekezelővel együtt a lehetőségek nyomon követésére, így például a felhasználók – és nem csak az eszközök – szerinti forgalom azonosítására. Ezzel sokkal egyértelműbbé válik a konverziós útvonal a WaterAid webhelyén.
„A Google-eszközökhöz való vállalati szintű hozzáférés biztosításának köszönhetően a nonprofit szervezetek teljes körűen integrált rendszert kapnak, melynek révén a törzsközönségük számára üzeneteket hozhatnak létre, célozhatnak, népszerűsíthetnek és követhetnek, miközben lehetővé válik számukra, hogy a vállalatok és nagy fogyasztói márkák csaknem korlátlan erőforrásaival versengjenek.”
Tiffany Langston, kommunikációs vezető, WaterAid
Hatás
A WaterAid a Google Nonprofit Szervezeteknek szolgáltatás eszközeinek segítségével vonzóbb és interaktív online tartalmakat állít elő, ezáltal mélyebb kapcsolatokat tud kialakítani az adományozókkal. Azáltal, hogy jobban megismerte az online közönségét, a WaterAid optimalizálni tudta a webhelyét is a legjobb felhasználói élmény elérése érdekében. A WaterAid az említett lehetőségeket kihasználva a tavalyi évben biztonságos ivóvizet tudott biztosítani 2 millió embernek, illetve csatornázást 3 millió embernek.