Ágazat
Nemzetközi és külügyek
Célok
A hatékonyság növelése és a műveletek optimalizálása
Adománygyűjtés
Az ismertség növelése
Fotó készítője
Az e webhelyen lévő fotókat a Nuru International bocsátotta rendelkezésre.
A kihívás
A Nuru minden tőle telhetőt megtett, hogy csökkentse az általános költségeket, így a kapott pénzeket arra tudja használni, hogy a helyi vezetőket olyan eszközökkel és tudással lássa el, amelyekkel kivezethetik közösségüket az extrém szegénységből. A Nuru virtuális szervezetként otthoni és közösségi irodákban végzi tevékenységeit ahelyett, hogy egy központi irodája lenne az Amerikai Egyesült Államokban, és ezáltal többet fektethet be a partnerközösségek működtetésébe. Alkalmazottai 11 különböző időzónában tevékenykednek, ami azt jelenti, hogy digitális eszközök képezik az együttműködésük alapját.
Történet
A Nuru megtalálta a Google Workspace előnyeit. „Az emberek minden vállalatnál különböző szinteken alkalmazzák a technológiát” – mondta Kim Do, a szervezet stratégiai kommunikációs igazgatója. „A Google Workspace nagyon jól bevált nekünk, mert ez egy »all-in-one« megoldás, ami azt jelenti, hogy egyetlen eszközcsomag egyre széleskörűbb használatára tanítjuk be csapatunkat.”
A Nuru képes használni a Google Térképet, amikor fontos a kapcsolattartás az USA-ban és a terepen lévő személyek között. A fél világnyi távolság ellenére az USA-beli irodák képet kaphatnak a történésekről, és segíthetnek megőrizni a dolgozóik biztonságát azáltal, hogy megbizonyosodnak arról, hogy a dolgozók tiszteletben tartják a helyi határokat, és ezáltal kerülik azokat a konfliktusokat, amelyek a nem megfelelő helyismeretből adódhatnának. Még az új csapattagok felvételénél is használják a térképeket. „A Nuru körpanorámák és utcaképnézetek segítségével mutatja be az új alkalmazottaknak kenyai és etióp projektjeinket, még mielőtt leszállnának a repülőről.” – mondja Brian von Kraus biztonsági stratégiai tanácsadó. „Továbbá a személyre szabott térképek révén helyi személyzetünk vizuálisan is megjelenítheti az általunk kifejtett hatás mértékét, valamint azt, hogy hány földművesen segítettünk eddig.”
Emellett a YouTube segítségévél szélesebb közönséget értek el. „A videó elengedhetetlen a tájékoztatásban, hiszen ez az elsődleges módszer arra, hogy összekapcsoljuk amerikai támogatóinkat a szubszaharai Afrikában tevékenykedő földműveseinkkel. Igazán figyelemre méltó, hogy az adományozóink milyen szinten egyetértenek a víziónkkal és a küldetésünkkel, miután videón látják a Kenyában és Etiópiában végzett munkánkat” – mondta Kim Do, stratégiai kommunikációs igazgató. A YouTube lehetőséget nyújt arra, hogy fennakadások nélkül, jelentőségteljes és dinamikus módon mutassuk be legújabb videóinkat az adományozóinknak menet közben. Emellett az is nagyon tetszik nekünk, hogy a YouTube lehetővé teszi az oldalunk teljes személyre szabását, aminek révén könnyedén bővíteni tudjuk a márkaismertségünket.”
„A videó elengedhetetlen a tájékoztatásban, hiszen ez az elsődleges módszer arra, hogy összekapcsoljuk amerikai támogatóinkat a szubszaharai Afrikában tevékenykedő földműveseinkkel.”
Kim Do, stratégiai kommunikációs igazgató.
Hatás
A Google Workspace valós idejű együttműködési eszközeinek segítségével a Nuru hatékonyabb és eredményesebb a napi műveletek elvégzése során, mind a 11 különböző időzónában. Olyan Google-bővítményekkel, mint a Modify Event Default, csökkenteni tudták a felesleges oda-vissza levelezések számát a megbeszélések szervezésekor. Google Drive-linkeket küldenek szét ahelyett, hogy minden egyes alkalmazott számára letöltendő fájlokat csatolnának – és ez különösen hasznos az olyan régiókban, ahol nincs stabil internetkapcsolat. A távoli, vidéki területeken, gyakori áramszünetek mellett történő munkavégzés, a korlátozott sávszélesség és a számítógépboltokhoz és -szervizekhez való korlátozott hozzáférés azt jelenti, hogy alapvető fontosságú a tudásmenedzsment. A Nurunak sikerült leküzdenie ezeket az akadályokat a tudásmenedzsment-gyakorlat optimalizálása révén.