Ágazat
Humán szolgáltatások
Célok
Adakozók keresése
Az ismertség növelése
Vegye fel a kapcsolatot a közönséggel
Fotó készítője
Biztosítja a Direct Relief
A kihívás
A Forbes már több éve folyamatosan beválasztja a Direct Relief szervezetet azon kevesek közé, akiknél 100%-os hatékonyságúként értékelték az adománygyűjtést. A Direct Relief a hatékonyságra törekszik működése során, ugyanakkor szembe kell néznie egy kihívással, amely ismerős sok nonprofit szervezet számára. Hogyan találják meg az emberek? A csak privát jótékonysági adományokra hagyatkozó nonprofit szervezetként hogyan érheti el az adományok növekedését korlátozott erőforrásokkal? Hogyan lehet sikeres, miközben mások költségvetésének csupán a töredékét tudja elkölteni?
Történet
A Direct Relief esetében a Google Nonprofit Szervezeteknek szolgáltatás a válasz e kérdésekre, amely felsorakoztatja a Google teljes eszköztárát.
A szervezet az Ad Grants használatával végez keresőmarketinget, valamint a Google Analytics segítségével nyer betekintést az adományozókkal kapcsolatos információkba, és követi nyomon, hogyan használják a webhelyet. Az emberek képi formában is megtekinthetik a Direct Relief törekvéseit a Google Térképen. A szervezet saját YouTube-csatornáján lévő videók érzelmi és oktató jellegű hatása emberközelivé teszi a vállalat üzenetét, és növeli a márkaismertséget.
„Január 1-jére (az év végi adományozási csúcsidőszak végére) évi 44%-os növekedés volt látható az online adományok számában, és 40%-os növekedés a teljes, online adományozott összegben.”
Hatás
Miután 2003-ban a Google kedvezményezettjévé vált, a Direct Relief három éven belül lenyűgöző, 6000%-os növekedést ért el a webhely látogatóinak számában. De a Google még több lehetőséget látott benne, és a Direct Relieffel együttműködve tovább optimalizálta az online teljesítményt.
Az átdolgozott marketingstratégia nyolc kampánystratégiát tartalmazott a fizetett keresések és a remarketing területén, és mintegy 150 újonnan létrehozott szöveges hirdetés megjelenítését kezdte meg december első hetében. Január 1-jére (az év végi adományozási csúcsidőszak végére) évi 44%-os növekedés volt látható az online adományok számában, és 40%-os növekedés a teljes, online adományozott összegben.
A webhely átlagos forgalma 84%-kal nőtt. A remarketing hirdetéseknek köszönhetően 2%-os emelkedés volt a konverziókban. A márka fizetett keresőkifejezései (amelyek a „Direct Relief” kifejezést tartalmazzák valamilyen formában) 26%-os konverziós arányt értek el.
A Direct Relief a jövőben továbbra is finomítani szeretné Ad Grants-kampányát, továbbá szélesebb körűen szeretné aktivizálni közönségét tájékoztató jellegű és lebilincselő történetek bemutatásával a Youtube-on.