Direct Relief

A Direct Relief küldetése a szegénységben vagy a katasztrófa sújtotta területen élő emberek életkörülményeinek és egészségének javítása az ellátásukhoz szükséges alapvető egészségügyi felszerelések biztosításával. Segítő programjaikat személyre szabottan biztosítják azon emberek konkrét körülményei és igényei alapján, akik természeti vagy ember okozta katasztrófák hatásaitól szenvednek.

Művelet mérete

Large

Ágazat

Humán szolgáltatások

Célok

Adakozók keresése

Az ismertség növelése

Vegye fel a kapcsolatot a közönséggel

Termék

Google Ad Grants

YouTube Nonprofit program

Fotó készítője

Biztosítja a Direct Relief

Webhely

https://www.directrelief.org

A kihívás

A Forbes már több éve folyamatosan beválasztja a Direct Relief szervezetet azon kevesek közé, akiknél 100%-os hatékonyságúként értékelték az adománygyűjtést. A Direct Relief a hatékonyságra törekszik működése során, ugyanakkor szembe kell néznie egy kihívással, amely ismerős sok nonprofit szervezet számára. Hogyan találják meg az emberek? A csak privát jótékonysági adományokra hagyatkozó nonprofit szervezetként hogyan érheti el az adományok növekedését korlátozott erőforrásokkal? Hogyan lehet sikeres, miközben mások költségvetésének csupán a töredékét tudja elkölteni?

Történet

A Direct Relief esetében a Google Nonprofit Szervezeteknek szolgáltatás a válasz e kérdésekre, amely felsorakoztatja a Google teljes eszköztárát.

A szervezet az Ad Grants használatával végez keresőmarketinget, valamint a Google Analytics segítségével nyer betekintést az adományozókkal kapcsolatos információkba, és követi nyomon, hogyan használják a webhelyet. Az emberek képi formában is megtekinthetik a Direct Relief törekvéseit a Google Térképen. A szervezet saját YouTube-csatornáján lévő videók érzelmi és oktató jellegű hatása emberközelivé teszi a vállalat üzenetét, és növeli a márkaismertséget.

„Január 1-jére (az év végi adományozási csúcsidőszak végére) évi 44%-os növekedés volt látható az online adományok számában, és 40%-os növekedés a teljes, online adományozott összegben.”
Hatás

Miután 2003-ban a Google kedvezményezettjévé vált, a Direct Relief három éven belül lenyűgöző, 6000%-os növekedést ért el a webhely látogatóinak számában. De a Google még több lehetőséget látott benne, és a Direct Relieffel együttműködve tovább optimalizálta az online teljesítményt.

Az átdolgozott marketingstratégia nyolc kampánystratégiát tartalmazott a fizetett keresések és a remarketing területén, és mintegy 150 újonnan létrehozott szöveges hirdetés megjelenítését kezdte meg december első hetében. Január 1-jére (az év végi adományozási csúcsidőszak végére) évi 44%-os növekedés volt látható az online adományok számában, és 40%-os növekedés a teljes, online adományozott összegben.

A webhely átlagos forgalma 84%-kal nőtt. A remarketing hirdetéseknek köszönhetően 2%-os emelkedés volt a konverziókban. A márka fizetett keresőkifejezései (amelyek a „Direct Relief” kifejezést tartalmazzák valamilyen formában) 26%-os konverziós arányt értek el.

A Direct Relief a jövőben továbbra is finomítani szeretné Ad Grants-kampányát, továbbá szélesebb körűen szeretné aktivizálni közönségét tájékoztató jellegű és lebilincselő történetek bemutatásával a Youtube-on.

Fedezze fel, hogy miként használta fel a többi szervezet a Google Nonprofit Szervezeteknek programot arra, hogy jelentős hatást érjen el.