Ágazat
Környezet és állatok
Célok
Adatok megjelenítése térképen
Adománygyűjtés
Az ismertség növelése
Fotó készítője
NRDC, Point Loma, Kip Evans
A kihívás
Az NRDC tisztában van a történetmesélés fontosságával a nagyközönség oktatása és a környezetvédelem támogatásának megalapozása során. Az egyik legnagyobb környezetvédelmi érdekképviselő szervezetként a Natural Resources Defense Council számára elengedhetetlen a hatékony kommunikáció, a begyűjtött adatok értelmezése, továbbá az, hogy minél nagyobb forgalmat generáljanak webhelyükön.
Történet
Azzal, hogy vizuálisan is megjeleníti adatait, illetve több forgalmat generál a webhelyének, az NRDC fel tudja hívni a figyelmet azokra a környezetvédelmi kérdésekre, amelyek mindannyiunkra hatással vannak. Amikor az NRDC el szeretné mondani a történetét, a Google Nonprofit Szervezeteknek szolgáltatás eszközei a folyamat minden lépése során segítenek neki.
Az NRDC a Google Térkép és a Google Earth segítségével növeli érdekvédelmi potenciálját azáltal, hogy vizuálisan – sokkal hatékonyabb és érthetőbb módon – megjelenítik környezetvédelmi aggodalmaikat.
Ha az NRDC a G Suite segítségével terjeszti a szervezet üzenetét, a Google Analytics segítségével könnyebben nyomon követheti az üzenet által kifejtett hatást. A YouTube értékes platform ahhoz, hogy organikus módon közzétehesse a legfontosabb problémákról szóló képeket és videókat. Emellett az Ad Grants segítségével biztosítja a maximális láthatóságot az általa végzett tevékenységek bemutatására.
„Az NRDC a Mexikói-öbölben történt olajkatasztrófa utáni első hetekben sokkoló felvételeket jelenített meg a YouTube-csatornáján… Az egyik videó, amelyet bemutattunk (Tisztelettel: BP), több mint 100 000 megtekintést ért el fizetett marketing nélkül.”
Kim Ranney, tartalommarketing-igazgató, NRDC
Hatás
A Google Nonprofit Szervezeteknek szolgáltatás NRDC általi használatának lényeges szerepe van abban, hogy eljuttassák üzenetüket meglévő és új közönségeiknek. A Google Ads 7,7 millió látogatót vezetett az oldalukra, és ez a szám egyre nő. Ennek hirdetési értéke 5,3 millió dollárra tehető.
Az NRDC a vonzó vizuális történetmesélés révén oktatni, inspirálni és foglalkoztatni szeretné az új közönségeket; a YouTube-csatornájukkal igyekeznek a lehető legtöbb személyt elérni. A Mexikói-öbölben történt olajkatasztrófa után az érintett személyeket és vadvilágot bemutató videó jelent meg, amely több mint 100 000 megtekintést ért el bármilyen fizetett marketing nélkül.