Nonprofit Marketing Immersion
Pro bono fióktámogatás a világ minden táján tartózkodó, digitális marketinget tanuló diákoktól és önkéntesektől.
Nonprofit szervezet tagja vagyok
Marketinges segítség kérése
Diák/
önkéntes vagyok
Marketinges segítségnyújtás
Tanácsadó vagyok
Tanácsadás csapatoknak
NONPROFIT SZERVEZETEKNEK
Szervezete díjmentesen kaphat segítséget a marketing terén a Google Ads által biztosított tanúsítvánnyal rendelkező tanulóktól vagy önkéntesektől
Ad Grants-fiókjával kapcsolatban tanácsadó által támogatott önkéntesektől kaphat segítséget. Itt tájékozódhat a program követelményeivel és a nonprofit szervezetek elvárásaival kapcsolatban.
Regisztrálás a Google Ad Grants szolgáltatásra
Gyakorlati segítséget kaphat a hirdetéseihez
Tapasztalati tanulás promotálása
1. Regisztráció
Ha készen áll, regisztráljon, hogy megtaláljuk Önnek a megfelelő tanulói vagy önkéntesi csapatot. A Nonprofit Marketing Immersion programra egész évben lehet regisztrálni, nincs jelentkezési határidő.
2. Társítás a megfelelő önkéntescsapattal
Ha egyezést találunk, összekapcsoljuk Önt a Google Ads-minősítéshez szükséges vizsgákat sikeresen teljesítő, tanácsadó által irányított tanulók vagy önkéntesek csapatával.
3. Kampányok indítása díjmentes fióktámogatással
A partnerkapcsolat ideje alatt a tanulókból vagy önkéntesekből álló csapata segít Önnek a hirdetések indításában, valamint a kampány utáni, a fiók optimalizálására vonatkozó jövőbeli javaslatokat tartalmazó jelentés elkészítésében.
TANULÓKNAK/ÖNKÉNTESEKNEK
A való életből származó gyakorlati tapasztalatok segítségével magasabb szintre emelheti a digitális marketinggel kapcsolatos készségeit.
Hozzon létre Ad Grants-kampányokat azon nonprofit szervezetek számára, akiknek segítségre van szükségük ahhoz, hogy felhívják az emberek figyelmét az általuk képviselt ügyre. Itt tájékozódhat a program követelményeivel és a tanulók elvárásaival kapcsolatban.
Már regisztrált tanuló/önkéntes vagy tanácsadó? Jelentkezzen be itt.
Gyakorlati tapasztalatokra tehet szert a Google Ads használatához
Fejlesztheti analitikai és tanácsadási készségeit
Segíthet a nonprofit szervezeteknek nagy hatást elérni
1. Tanúsítvány megszerzése
Mielőtt összeköthetnénk a megfelelő nonprofit ügyféllel, teljesítenie kell a Google Ads keresési tanúsítványához és mérési tanúsítványához szükséges vizsgákat.
2. A csapat regisztrálása
A tanácsadónak először itt kell regisztrálnia. Miután ellenőriztük és jóváhagytuk a tanácsadó regisztrációját, az egyes csapatok kapitányának itt kell regisztrálnia.
3. Társítás a megfelelő nonprofit szervezettel
A Google hozzárendeli Önt a megfelelő nonprofit ügyfélhez, és ezt követően nyolc hetet dolgoznak együtt az ügyfél Ad Grants-fiókjának továbbfejlesztésén. A kampány során tréningek és részletes útmutatók segítik majd Önt.
Sikertörténetek
Tekintse meg, hogy a nonprofit szervezetek és a tanulók hogyan működnek együtt a sikeres marketingkampányok megvalósítása érdekében.
-
Rails-to-Trails Conservancy
„Lenyűgözött tanulóink programban tanúsított gondos munkája és szakértelme. A csapat igen értékes segítséget nyújtott a túraútvonalak használatának népszerűsítésére tett erőfeszítéseinkhez a COVID-19 betegség e kritikus időszakában.” – Frederick Schaedtler, a Rails-to-Trails Conservancy technológiai vezetője
-
Books2Africa
„Egy rendkívül segítőkész, műszakilag felkészült csapattal találtunk egymásra. Kampányaik kiváló eredménnyel zárultak, sőt a kampány időszaka után is biztosítottak támogatást.” – Tonson Sango, a Books2Africa szervezet műveleti vezetője
-
Hear No Evil, a siket kutyák mentésével foglalkozó ausztrál szervezet
„A tanulók csapata nem sajnálta az időt arra, hogy kellően megismerje a küldetésünket, és hogy mire is volt szükségünk. Kampányokat dolgoztak ki, melynek köszönhetően olyan emberek kerestek meg minket, akik valóban segíteni szerettek volna. És pont ez az, amit szerettünk volna.” – Vicki Law, a siket kutyák mentésével foglalkozó ausztrál szervezet, a Hear No Evil munkatársa
Meglévő résztvevő?
Jelentkezzen be a tanácsadók vagy tanulók/önkéntesek irányítópultjára lent. Felhívjuk figyelmét, hogy csak regisztrált résztvevők férhetnek hozzá ehhez az irányítópulthoz.
További kérdései vannak a programmal kapcsolatban?
Mikor vehető igénybe ez a program?
A program egész évben igénybe vehető, bármikor regisztrálni lehet rá, határidőt nem szabtunk meg hozzá.
Jár valamilyen költséggel a részvétel?
Nem, a Nonprofit Marketing Immersion teljesen díjmentes a tanulóknak és az önkénteseknek, valamint a nonprofit szervezeteknek. Minden nonprofit szervezet Google Ad Grants-fiókjába napi 329 USD értékű természetbeni, keresésben felhasználható hirdetési költségkeretet töltünk fel előzetesen.
Megjeleníthetek vizuális vagy videóhirdetéseket a program részeként?
Mivel a program az Ad Grants platformját használja, csak szöveges keresési hirdetések jeleníthetők meg.
Mennyi ideig tart, amíg megtalálják a megfelelő partnert a számomra?
Tanulók és önkéntesek esetében: A megfelelő nonprofit szervezet megtalálása az erre vonatkozó kérés beküldését követően 7-10 napot vehet igénybe. Felhívjuk figyelmét, hogy a megfelelő partner megkeresése a nonprofit szervezetek rendelkezésre állásától függ, ritkán pedig az is előfordulhat, hogy a beállított nyelvtől és időzónától függően ez 10 napot is igénybe vesz.
Nonprofit szervezetek esetében: A megfelelő partner megtalálása a tanulók és önkéntesek rendelkezésére állásától függ, a várakozási idő pedig átlagosan 1-2 hét.
Hogyan készítik fel azokat a tanulókat vagy önkénteseket, akik korábban még nem foglalkoztak ügyfelekkel?
A folyamat minden lépéséhez gazdag eszközkészletet biztosítunk, melyet a résztvevők a regisztráció után máris igénybe vehetnek. Emellett több támogatási csatornát is nyújtunk a program résztvevői számára (ilyen például a Nonprofit Marketing Immersion fóruma és a támogatáskérelmi űrlap).
Mit kapnak a tanulók és önkéntesek a Nonprofit Marketing Immersion programban való részvételért?
A program valamennyi követelményét teljesítő résztvevők teljesítési igazolásban részesülnek. Azok, akik magas pontszámot kapnak nonprofit ügyfelüktől a programot lezáró felmérésen, megkapják a Top Marketer Certificate (Legjobb marketingszakember) tanúsítványt.
Mennyi ideig dolgoznak együtt a tanulók a számukra kiválasztott nonprofit szervezettel, miután megtörtént a kiválasztás?
A megfelelő szervezet kiválasztása után a teljes program mintegy 8-10 hétig tart (az elejétől a végéig). Ez az időszak a következőket öleli fel: a kampányindító találkozó megszervezése és megtartása, a kampány előtti jelentés elkészítéséhez szükséges idő, a kampányok megszervezése és futtatása négy héten át, a kampány utáni jelentés elkészítéséhez szükséges idő, valamint egy kampányzáró találkozó megtartása.
Egyetemi tanácsadó/tanár vagyok. Hogyan regisztrálhatom tanulóimat a Nonprofit Marketing Immersion programra?
Első lépésként regisztráljon egyetemi tanácsadóként/tanárként ezen a linken. Miután jelentkezését ellenőriztük és jóváhagytuk, csapatának kapitánya ezen a linken regisztrálhat. Felhívjuk figyelmét, hogy egyetemi tanácsadóként/tanárként a tanulókból álló csapatai legfeljebb 10 főből állhatnak, ám ha további csapatokat szeretne bevonni, erre is van lehetőség. Ehhez küldjön be támogatáskérelmezési űrlapot, és kérje tőlünk, hogy állítsunk be több csapatot az Ön irányítópultján.
A tanulóknak/önkénteseknek szükségük van egyetemi tanácsadóra/tanárra a regisztrációhoz?
A tanulók és önkéntesek jelenleg csak egyetemi tanácsadó vagy tanár felügyelete alatt regisztrálhatnak résztvevőként. Egyetemi tanácsadó vagy tanár lehet minden olyan regisztrált egyetemi oktató, aki szívesen támogatja az Ön munkáját a program részeként. A Nonprofit Marketing Immersion program a formális oktatás keretein kívül is futhat.
Olyan problémám vagy programmal kapcsolatos kérdésem merült fel, amely nem szerepel ezen a listán. Kihez fordulhatok segítségért?
Töltsön ki támogatáskérelmezési űrlapot, ha általános problémák vagy kérdései merültek fel a programmal kapcsolatban. Tegye közzé kérdését fórumunkon. A fiókkal kapcsolatos technikai jellegű kérdésekkel kapcsolatban az Ad Grants súgójában tájékozódhat.